HLFX.Ru Forum
Показать все 4 сообщений этой темы на одной странице

HLFX.Ru Forum (https://hlfx.ru/forum/index.php)
- Half-Life SDK (https://hlfx.ru/forum/forumdisplay.php?forumid=8)
-- AI MONSTERS blending code (https://hlfx.ru/forum/showthread.php?threadid=3817)


Отправлено daku 21-02-2013 в 23:18:

AI MONSTERS blending code

Hi,

i want to know how to add blending code to monsters in game


Отправлено Ku2zoff 22-02-2013 в 01:50:

If you want to create scripted_sequence that properly plays shooting animation, you may look the code of SoHL's scripted_action entity.


Отправлено XaeroX 22-02-2013 в 03:46:

Monsters already use blending, e.g. monster_barney.

__________________

xaerox on Vivino


Отправлено daku 22-02-2013 в 13:55:

XaeroX monsters generate sequences ( barney too ) i look in code but barney only sequence names ( in model is created e.g. turn_left ) and barney use it


Временная зона GMT. Текущее время 01:35.
Показать все 4 сообщений этой темы на одной странице

На основе vBulletin версии 2.3.0
Авторское право © Jelsoft Enterprises Limited 2000 - 2002.
Дизайн и программирование: Crystice Softworks © 2005 - 2024