![]() |
Показать все 3 сообщений этой темы на одной странице |
HLFX.Ru Forum (https://hlfx.ru/forum/index.php)
- Half-Life SDK (https://hlfx.ru/forum/forumdisplay.php?forumid=8)
-- Detect ipact on water (https://hlfx.ru/forum/showthread.php?threadid=3340)
Detect impact on water
How to detect in trace line just a bullet impact water ?
( sorry bad english )
__________________
hl 4 ever
Test the end of trace. If it in water, divide the trace and check the first side.
Then divide again and again until the valid point will be found.
__________________
My Projects: download page
F.A.Q по XashNT
Блог разработчика в телеграме
C:\DOCUME~1\C4C5~1\LOCALS~1\Temp\a33328if(72) : see declaration of 'size_t'
Or, alternatively, you may use a method invented by gorgeous bourgouys: loop through all func_waters and test intersection. This will ignore world-water however.
__________________
Временная зона GMT. Текущее время 09:04. | Показать все 3 сообщений этой темы на одной странице |
На основе vBulletin версии 2.3.0
Авторское право © Jelsoft Enterprises Limited 2000 - 2002.
Дизайн и программирование: Crystice Softworks © 2005 - 2024