HLFX.Ru Forum
Показать все 3 сообщений этой темы на одной странице

HLFX.Ru Forum (https://hlfx.ru/forum/index.php)
- Half-Life SDK (https://hlfx.ru/forum/forumdisplay.php?forumid=8)
-- Detect ipact on water (https://hlfx.ru/forum/showthread.php?threadid=3340)


Отправлено MisterDeath 06-04-2012 в 14:41:

Half-Life Detect impact on water

How to detect in trace line just a bullet impact water ?

( sorry bad english )

__________________
hl 4 ever


Отправлено Дядя Миша 06-04-2012 в 15:01:

Test the end of trace. If it in water, divide the trace and check the first side.
Then divide again and again until the valid point will be found.

__________________
My Projects: download page

F.A.Q по XashNT
Блог разработчика в телеграме

Цитата:

C:\DOCUME~1\C4C5~1\LOCALS~1\Temp\a33328if(72) : see declaration of 'size_t'


Отправлено XaeroX 06-04-2012 в 15:38:

Or, alternatively, you may use a method invented by gorgeous bourgouys: loop through all func_waters and test intersection. This will ignore world-water however.

__________________

xaerox on Vivino


Временная зона GMT. Текущее время 09:04.
Показать все 3 сообщений этой темы на одной странице

На основе vBulletin версии 2.3.0
Авторское право © Jelsoft Enterprises Limited 2000 - 2002.
Дизайн и программирование: Crystice Softworks © 2005 - 2024