![]() |
Страницы (13): « Первая ... « 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 » Показать все 187 сообщений этой темы на одной странице |
HLFX.Ru Forum (https://hlfx.ru/forum/index.php)
- Half-Life FX (https://hlfx.ru/forum/forumdisplay.php?forumid=2)
-- Half-Life FX 0.7 beta (https://hlfx.ru/forum/showthread.php?threadid=3849)
__________________
А эта кинематика требует дополнительного вмешательства в модель? Смысли со стандартными моделями она будет работь или нет?
__________________
У котёнка мокрый нос и гладенькая шерсть, у него забавный хвост и быстрых лапок шесть. Две задних, две средних и две передних лапы, такая многоножка получилася у папы.
Он ученый — папа мой — зверушек изучает, гуляет по помойкам, ловит крыс и чаек. Две крысы белокрылые и чайки две унылые покрытые пупырчатою кожей лягушат без пёрышек тоскуют и ускакать спешат.
А ещё есть муравей большой размером с гуся он пугает всех зверей, и я его боюся, когда он ковыляет на лапках на своих.
И в двери ударяет, и начинает стих: Я — муравей, воды налей! Не меньше ведра, напиться мне пора!
__________________
Вся сила лысого кощея,
Сокрыта в башне из костей
Воздвигнутой, под небесами
На месте похорон людей
antibiotik
Я тогда имел в виду HLFX 0.6 и HLFX: Single.
Фактически работа над новым HLFX не возобновлена, а начата с нуля.
__________________
XaeroX
Я вот как-то упустил из виду. А будет ли HLFX:Single?
antibiotik
Будет, только вместо Single другое слово, ещё не придумал. Может U-Life2?
your project sounds and is more than great.....
i found and play : lbmfx today and the video rendering is incredible . the models are very nice and smooth .
i tried before your release hlfx 0.5b but it does not look as good .
i am very happy you try to set up a 0.7 but you should try to merge your project with the one of "Дядя Миша" . i mean his project has also incredible things like physx but it is not easy to understand and use it .
if your virtual machine is able to handle cl_dll and dll files [or not] , that could be nice if you make an updated engine of opposing-force and sweet half-life , with physx or opencl doing sprites ;']
by now i try to make a mod that uses svencoop engine http://www.moddb.com/mods/assault-strike , that could be very good if i can make it using your engine hlfx 0.7 or even hlfx1 .
the weapon of it are the same as opposing force , same goes with monsters .
i ll check again and will see if you are santa - clauss ;']
sixcentgeorge
HLFX project focuses on compatibility with original HL engine, and "the one of "Дядя Миша"", if you mean XashXT, is based on the standalone engine, Xash3D. Should we merge our projects, the compatibility with HL will be lost, and that's not the desired case.
__________________
does the 0.7 will support physx and handling mods like opposing force ?
sixcentgeorge
PhysX - nope.
What do you mean by "handling mods"?
__________________
I think, he means presence of op4 entities in the server dll code and also complete support of weapons. AFAIR, you promised Blue-Shift handling only. By the way, well-skilled coder can realize op4 (or any other mod) handling by using capabilities of virtual machine. Fortunately, a pretty good sources of op4 monsters and weapons can be found over the internet.
__________________
Временная зона GMT. Текущее время 10:58. | Страницы (13): « Первая ... « 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 » Показать все 187 сообщений этой темы на одной странице |
На основе vBulletin версии 2.3.0
Авторское право © Jelsoft Enterprises Limited 2000 - 2002.
Дизайн и программирование: Crystice Softworks © 2005 - 2024