![]() |
Страницы (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 » Показать все 99 сообщений этой темы на одной странице |
HLFX.Ru Forum (https://hlfx.ru/forum/index.php)
- Xash3D (https://hlfx.ru/forum/forumdisplay.php?forumid=14)
-- Xash Studiomdl.exe (https://hlfx.ru/forum/showthread.php?threadid=2615)
have you made the model ?
it can help me to see if it is supported by sc4.6 or if i need to reduce size .
that would let me do things while you create the updated studiomdl
any news or idea of how long it will be to have a working solution ?
I find a really easy solution
__________________
-
anyone can give the exe or the mdl [ even made by "hand" ] ?
sixcentgeorge i'm trying to increase texture numbers up to 256 but Xash3D has limitation in 128 textures. So only of modified compiler is not enough. Waiting for Xash3D update too.
__________________
My Projects: download page
F.A.Q по XashNT
Блог разработчика в телеграме
C:\DOCUME~1\C4C5~1\LOCALS~1\Temp\a33328if(72) : see declaration of 'size_t'
i worked on the file this week end and made one that compile with your studiomdl.exe : it has 126 bmp files and 39 smd files , size is 11.6 MB (12,263,392 bytes) , svencoop does not have troubles using it , it shows well all models except the barnacle that is full white but it is caused by a chrome attribute setting that is missing
[models should also be reworked to get the right position on the floor]
i have troubles with textures : i can not use jed's hlmv 1.36 to set the attribute :chrome additive or transparent because it shows all models and textures as white
can you tell me if i can use some parameters in the qc file with the textures and make a little list of them ?
i have uploaded it with all files at : http://www.mediafire.com/?binb3tfye3k466q
thanks in advance
may be it is good enough ..
Вопрос такой, а насколько принципиально для компилятора халфовских моделек ограничение на количество поликов (или, там, нормалей) в куске модели? Чем вообще это ограничение обусловлено и нельзя ли его убрать или, хотя бы, повысить лимит? А то грустно бывает заниматься нарезкой модельки на части только лишь для того, чтобы она скомпилировалась. Мне даже вроде бы попадались модельки, скомпиленные с игнорированием этого лимита. Их, правда, моделвьюер потом, кажется, не открывает, зато игра грузит.
Меня тоже это бесить ...... Нужно потрать время на создание самой модели, потом на ее нарезку и потом на ее склеивание ...
__________________
My Projects: download page
F.A.Q по XashNT
Блог разработчика в телеграме
C:\DOCUME~1\C4C5~1\LOCALS~1\Temp\a33328if(72) : see declaration of 'size_t'
Well i see a weird update in the AM forum
http://am.half-lifecreations.com/fo...hp?topic=2183.0
http://am.half-lifecreations.com/fo...hp?topic=2184.0
i make some search in google 1st find Unity jiggle bone code like 5min later found
the HL2 Studio model ver48 jigglebone code and hey its look the same
https://github.com/ValveSoftware/so...jigglebones.cpp
The guy only replace the matrix3x4_t with the HL engine float matrix[3][4];
But the code work fine except the flexible rule maybe he post a fix soon
__________________
-
Kendal Now we can make bouncing boobs in Xash3D, EPIC feature!
__________________
Base Defense on Steam, ModDB
PLut Delay Dovai!
__________________
My Projects: download page
F.A.Q по XashNT
Блог разработчика в телеграме
C:\DOCUME~1\C4C5~1\LOCALS~1\Temp\a33328if(72) : see declaration of 'size_t'
Дядя Миша Da menya operedili kak be. http://www.youtube.com/watch?v=mFz4Lp9AOps
__________________
Base Defense on Steam, ModDB
Эй, расскажите уже человеку про команду toggle <cvar>.
Я эти сцылки вынесу в отдельную тему, так больше народу заценит.
__________________
My Projects: download page
F.A.Q по XashNT
Блог разработчика в телеграме
C:\DOCUME~1\C4C5~1\LOCALS~1\Temp\a33328if(72) : see declaration of 'size_t'
Хотелось бы выяснить насчёт функции автодополнения консольных команд. То, что можно help.txt сгенерировать, это понятно, но как заставить работать само автодополнение? В справке об этом ничего не сказано.
Временная зона GMT. Текущее время 15:13. | Страницы (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 » Показать все 99 сообщений этой темы на одной странице |
На основе vBulletin версии 2.3.0
Авторское право © Jelsoft Enterprises Limited 2000 - 2002.
Дизайн и программирование: Crystice Softworks © 2005 - 2024